HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

15. nap - Csaba, Gyuri, Gyula, no és Elek

2008.06.15. 22:05 p3kprojekt

Sarkadról Gyulára 16 kilométer az út. Közben egy gyümölcs-zöldség stand mögött valóságos oázis: teve, láma, páva, fekete hattyú sétálgat egy negyed focipályányi elkerített udvaron. A rendezett és fejlődő kisváros benyomását keltő Gyulán első utunk a várfürdőbe…

Szólj hozzá!

14. nap - Áció, káció, motorizáció

2008.06.14. 20:55 p3kprojekt

Reggelire befaltuk a maradék slambucot- így pihentetve talán még finomabb volt. Házi tejjel öblítettük le. Az idő is javul, még elég hűvös van de legalább már nem esik. Ez nemcsak nekünk volt jó hír, hanem az általános iskolásoknak is, akik ma ballagtak: minden faluban nagy…

1 komment

13. nap - Slambuc citerával

2008.06.13. 21:40 p3kprojekt

Esőre ébredtünk. Kis megszakításokkal egész nap esett. Az ecsedi láp volt a ma délelőtti program. Pontosabban az a gépcsoda, amivel lecsapolták. Nagyecsed határában egy a Nyugati pályaudvarra hasonlító szerkezetű épületben olyan vasmonstrumok állnak egymás mellett glédában,…

Szólj hozzá!

12. nap - Megtaláltuk a K-pontot!

2008.06.12. 20:40 p3kprojekt

Megvolt túránk első nagy vihara - szerencsére éjszaka! Mire elindultunk már elállt, bár a fenyegető fekete fellegek egész nap végigkísértek minket. Kölcsey szobra alatt megemlékeztünk kedvenc irodalomtanárunkról, Freisinger Ernőről a Toldy Ferenc Gimnáziumban: "Ho-ozz rá…

Szólj hozzá!

11. nap - Tiszán innen, Tiszán túl

2008.06.11. 19:03 p3kprojekt

Pálinkás jó reggelt mindenkinek! Itt Szatmár-Beregben így dukál, mi is felvettük a ritmust és az 51 fokos, szigorúan alkoholmentes szilvával indítottunk. Bőséges reggeli után felberregtünk vissza Tarpára, ahol találkoztunk a Szatmár-Beregi Pálinka Lovagrend alelnökével, Nagy…

3 komment

10. nap - Fel is út, le is út, Szilvaút

2008.06.10. 21:43 p3kprojekt

Kisvárdáról reggel gyorsan visszacsapattunk a határ mellé, Tuzsérra, ott fejeztük be a kényszer-kerülőt. Tuzséron, bár hivatalosan zárva volt, Balog Sándor biztonsági őr büszkén megmutatta nekünk a Lónyay kastélyt. Méltán büszke rá. 2001-ben hatalmas tűzvész…

2 komment

9. nap - Volt egyszer egy vadkelet I.

2008.06.09. 22:36 p3kprojekt

Tisztelt nagyérdemű! Örömmel jelenthetem be, hogy a stáb elkészítette az első profi filmetüdöt.Kellemes szórakozást kívánunk hozzá!Bortemplom!!! Ezzel az ígéretesen hangzó kifejezéssel a fülünkben idultunk el reggel Sátoraljaújhely egyik kevéssé ismert nevezetességét…