HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

26. nap Lazulás 3 megyében

2011.08.30. 21:38 p3kprojekt

Ma egy kicsit lájtosabb napot tartottunk, de így is három megyében is jártunk: Veszprém, Zala és Vas. A Somló-hegyen reggeli után felkapaszkodtunk a plató-tetőre, a Szent István kilátóhoz. Nehéz ide autóval feljönni, de azért még mindig sokkal könnyebb, mint a p3kprojekt: DSC 0215 IJFR 600 Csobáncra. Páratlan a kilátás, körbe-körbe ellátni, ameddig a szem ellát. Kalauzunknak, Istvánnak szerencsét hoztunk: a hegytetőn találta meg több mint egy hónapja eltűnt kutyáját, Furmintot. Somlóról irány tovább nyugatnak, Iszkázon és Kertán keresztül Jánosháza. Megpróbáltuk megnézni az Erdődy várkastélyt, de sajnos nem jutottunk be. Irány Keléden, Ötvösön, Türjén és Batykon keresztül Zalavég, ahol a Zala-Vas megyehatáron megismételtük a körbe-körbe túráról ismerhető nagy sikerű 50 méteres versenyfutásunkat. p3kprojekt: DSC 0249 IJFR 600 Gyuri a motor ellen, visszavágó. Bár a kettes nem tökéletes, így is a motor nyert. A megyehatártól nem messze, Mikosdpusztánál rátaláltunk egy újabb valódi rejtett értékre: a Mikosd-kastélyra. Csodálatos! Hatalmas parkban, Tudor-szerű épület; kicsit romos, de így is fantasztikus. Skóciában világhírű lenne, reméljük nálunk is az lesz nemsokára. Álmélkodás után irány a Szajki tavak, fürdőztünk egy jót a 6. számú tóban. Egyébiránt tíz van belőlük, egymástól kis vízlépcsők által elválasztva. Szinte érintetlen környezetben lévő árnyas strand, kellemes meleg, vasas víz. Csak ketten voltak rajtunk kívül, nehezünkre esett ezt a helyet is ott hagyni.p3kprojekt: DSC 0253 IJFR 600 Estére Csempeszkopácsra értünk, ahol megleptük operatőrünket, Attilát egy tortával. Ma van a szülinapja, nagyon sok boldogságot neki! A mai éjszakát itt töltjük, holnap nekiindulunk a túra utolsó előtti napjának.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.