Rákoscsabáról irány Ferihegy, a reptér! Hosszú egyeztetés után beengedték a P3K stábot az „airside-ra”, azaz a kifutók és a repülőgép állások steril területére. Először egy autós akciófilmben vettünk részt: az ügyeletes tiszttel egy speciális sárga terepjárón végigszáguldottunk az egyik kifutópályán és megnéztük a leszálló gépek által okozott vastag gumiréteget. Utána a reptér környezetvédelmi beruházásairól, köztük az egyes terminál tetején elhelyezett napkollektorokról beszélgettünk Hardy Mihállyal, végül felmentünk az irányítótorony teraszára és a légiirányítók szlengjéről cseréltünk eszmét, miközben a le-, és felszálló gépeket néztük és hallgattuk. A reptérről irány Csepel-sziget, ott is a Csepel Művek területe, motorunk szülőhelye. Fóti Gyulával, a Pannonia MGTSZ
vezetőjével sétáltunk a hatalmas, elhagyatott csarnokban, amelynek ajtaján gördültek ki anno a kész gyönyörű Pannonia motorok. Csepelről az utunk Érdre, a Földrajzi múzeumba vezetett, ahol Dr. Kubassek János, a múzeum igazgatója
vezetett minket végig a magyar világutazók tetteit bemutató igényes tárlaton. Az utazók között két személyes kedvenc, két oldalkocsis motoros világjáró: Sulkowsky Zoltán és Bartha Gyula nyolc év alatt, 170.000 kilométert tett meg a húszas évek végén egy oldalkocsis Harley-val. Elképesztő teljesítmény, még van mit tanulnunk kitartás és elszántság vonalon. Érden még tettünk pár kört a minaret körül, aztán mai szállásunkra, Zsuzsi hangmérnökünkhöz motoroztunk. Vacsira házi töltött káposzta és dobostorta fagyi! A fáradság már kezd rajtunk látszani, de nem adjuk fel, ma délután pihenünk egy nagyot: Zsuzsi csocsóbajnokágot hirdetett!
És itt van egy kis meglepetés: Szolnoki Top Gun. Jó szórakozást hozzá:
Szolnoki Top Gun from P3K on Vimeo.