HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

(20) 41. nap - Búcsúnap - P3K = Plusz 3 Kiló?

2009.06.18. 10:01 p3kprojekt

Reggeli bejegyzésünk egy videó emlékezés és a nagy kérdés: vajon felszedtünk 3 kilót vagy többet az út során? Íme a kiindulási állapotunk, Gyékényes strandján még a túra eleje felé:

Az utolsó napon már "csak" Esztergom városa és a szobi révig vezető út volt hátra. Reggeli után többször körbemotoroztuk a belvárost a vakító napsütésben. Kellemes. A Mária Valéria hidat elég nehéz megtalálni pedig szép nagy. p3kprojekt: DSC 3114 IJFR 600 Többször is végiggurultunk rajta, oda-vissza. Utána beszélgettünk egyet a Bazilika előtti téren. Mint kiderült, a hivatalos nevén Nagyboldogasszony és Szent Adalbert Prímási Főszékesegyház-nak  van egy kisebb méretű modelje a városban, a Szent Anna avagy a Kerek templom. Az épület statisztikája egyébiránt impresszív: Európa harmadik legnagyobb temploma, Európában a legnagyobb egybefüggő vászonra festett oltárképe, falai 17 méter vastagok, a legvastagabbak az országban,  három harangja közül a legnagyobb majd 6 tonnás, stb...

p3kprojekt: DSC 3103 IJFR 600

A városból felmotoroztunk a Vaskapu hegyre. 404 méter magas és fantasztikus a kilátás a városra, a Dunára és a környező hegyekre. p3kprojekt: DSC 3116 IJFR 600 Van fent egy turistaház is de két éve zárva. Kár.

A hegyről egyből indultunk az utolsó etapra: 11 kilométer a révig. Ideális motorozó idő, a szívünkben vegyes érzelmek. Végtére is ezek az utolsó kilométerek országkerülő túránkon. A révnél pezsgőt bontottunk, p3kprojekt: DSC 3127 IJFR 600 gratuláltunk egymásnak és átkeltünk a Bogi nevű komppal a folyón. Útközben elmélkedtünk egy kicsit teljesítményünkön és élményeinken. Nem tudtunk negatívumot találni. Szép ez a ország, szeretni kell(ene). De ehhez előbb meg kell ismerni.  p3kprojekt: DSC 3165 IJFR 600 Ez alatt a 40 nap alatt mi erre tettünk kísérletet öreg motorunkkal, akinek ezúton is köszönjük hogy végig kitartott! A stáb tagjai - Zsuzsi, Melus, Attila, Csabi és Gyuri - elbúcsúznak tőled kedves olvasó, reméljük csak egy kis időre, hiszen túra közben újabb terveket szövögettünk... Köszönjük, hogy eljöttél velünk erre a hosszú útra és átélted velünk kis hazánk rejtett értékeinek felfedezését. A P3K legyen veletek.

p3kprojekt: DSC 3147 IJFR 600

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thomaspuch 2009.06.20. 22:30:11

Elolvastuk az utolsó sorig az írásokat, megnéztünk minden kisfilmet, amit készítettetek ( a rólunk készült filmet persze többször is megnéztük:) ) ....mi jól éreztük magunkat veletek!
Nagy öröm volt, hogy vendégül láthattunk az otthonunkban titeket, hogy az apámmal borozgatattok, s hogy a Marcit is lencsevégre kaptátok.....
Minden jót a jövőre nézve, és
üdvözlet nektek Ipacsfáról!

steiner76 2009.06.21. 21:14:59

Nyüsz-nyüsz nem lesz Acsalagi videó, de ennek ellenére nagyok vagytok.

htibi 2009.06.23. 17:17:42

Elolvastam a végét is ! Jó volt ! Sok sikert és egy jó útifilmet kívánok !

Leni 2009.06.24. 10:49:31

Az inda nevében is drukkolok hogy hamar visszhangja legyen máshol is a túrának...

Kellemes nyarat!

ritucci 2009.08.25. 23:05:00

Hali Gyurka! Kipihentétek a túrát?
Mit olvasol most, mert bloggerek éppen így szórakoztatják magukat: ritucci.blog.hu/2009/08/25/jatek_191 írhatnál te is pár sort!

Döglött macska · http://www.pallas70.hu/tb-berugy-tanfolyam.php 2009.11.21. 15:35:31

Bazze, eszerint csak én b*sztam el a nyaramat melóval...
Komolyan, fáj látni, más élt is eközben. Fuck me!