HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

24. nap Mr. & Mrs. Smith

2011.08.28. 23:10 p3kprojekt

Reggel körbenéztünk Veszprémben: körbepöfögtük a belvárost, felmotoroztunk a várba, felmásztunk a Tűztoronyba és körbenéztünk. Csodás a kilátás, Veszprém nagyon kellemes, élhető városnak tűnik. Nemesvámos felé hagyjuk el végül, majd Tótvázsonyban szerzünk infót a…

Szólj hozzá!

23. nap Szelet vet gombócot arat

2011.08.27. 21:30 p3kprojekt

Reggel egy fantasztikusat hajókáztunk Simon György, a Velence tavi Fejlesztési Nonprofit Kht. ügyvezetőjének vezetésével az Agárd nevű kishajóval. Bejártuk a Velencei tó labirintus-szerű lagúnáit, nádasok és úszólápok között siklottunk. Gyurit majdnem ott is hagytuk az…

Szólj hozzá!

22. nap Dolcse vita

2011.08.26. 21:34 p3kprojekt

Ma Érden a Pataki cukrászdában reggeliztünk. Babsaláta, tzatziki, articsóka, olivabogyók, friss kenyér, házi vaj, hmmmmmm…  Jót beszélgettünk a két Patakival, Jánossal és Ádámmal a magyar cukrászat múltjáról, jelenéről és jövőjéről. Segítettünk…

Szólj hozzá!

21. nap Nagy magyar utazók

2011.08.25. 21:47 p3kprojekt

Rákoscsabáról irány Ferihegy, a reptér! Hosszú egyeztetés után beengedték a P3K stábot az „airside-ra”, azaz a kifutók és a repülőgép állások steril területére. Először egy autós akciófilmben vettünk részt: az ügyeletes tiszttel egy speciális sárga…

Szólj hozzá!

20. nap Jászoktól a Svábokig

2011.08.24. 21:46 p3kprojekt

Jászberényből Nagykáta felé indultunk a még elviselhető melegben. Útközben benéztünk a főútról pár kilométerre lévő művésztelepre. A Sisa József zománcművész által vezetett és szakmailag irányított telepen számos művész talált már ihlető környezetre.…

Szólj hozzá!

19. nap Meditáló grillcsirkék

2011.08.23. 23:23 p3kprojekt

A délelőttöt a Tisza tóban töltöttük. A szállodahajó stégjéről ugráltunk a selymes vízbe úszkálni és frizbizni a hőségben. Déltájban indultunk csak útnak Heves felé, ahol vettünk is a híres dinnyéből. Sárgát és görögöt is. Innen irány Jászszentandrás, az…

Szólj hozzá!

18. nap Tiszta Tisza!

2011.08.22. 23:21 p3kprojekt

A reggelt a 9 lyukú hídnál piknikkel kezdtük, igazi pusztaromantika: gulyás krém, szögedi tál, csárdás sajt és persze töpörtyű. Na jó egy kis kefír is a jó emésztésért…Aztán nekivágtunk, előre a nyílegyenes úton Tiszafüred felé, csak mentünk, mentünk, mentünk…

Szólj hozzá!

17. nap Állati nap volt a mai

2011.08.22. 08:52 p3kprojekt

Ahogy tegnap ígértük, ma reggel Nyíregyházán visszagurultunk a zoo- ba. Egy villamos golf kocsiban végigjártuk az egész csodás parkot, üdvözöltük az ébredező állatokat és megetettük az elefántokat. Gyuri és fia, Marci ( aki látogatóba érkezett hozzánk), részt…