HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

16. nap A nagykállói kamukirály

2011.08.20. 20:10 p3kprojekt

Nyírbátorból kora reggel indultunk útnak, mert 9-kor már várt minket Máriapócson a görög katolikus templom kegyhelyigazgatója. 10 óráig, a liturgia kezdetéig elmesélte nekünk a könnyező Szűz Mária kép történetét. Rögtön az első csoda után Bécsbe szállították a…

Szólj hozzá!

15. nap Szamos menti szépségek

2011.08.19. 20:45 p3kprojekt

Tunyogmatolcsról reggel visszaindultunk a Szamos folyó mentén. Porcsalmán jól bereggeliztünk; szalonna, töpörtyű, tejföl, pogácsa és kifli volt a menü. Reggeli után az útvonalunk a középkori templomok útja: Szamostatárfalva, Csengersima, Szamosújlak és Gyügye régi,…

1 komment

14. nap Ciberézés Arankával, avagy éljen a K pont!

2011.08.19. 14:13 p3kprojekt

Ma kellett az É pontból a K pontba jutnunk, ezért jó korán felkeltünk Füzéren. A vár gondnokával - egyébiránt szállásadónk - beszélgettünk a reggeli mellett a vár tövében, és közben figyeltük hogyan közeledik felénk a felkelő nap fénye. Mögöttünk, közvetlenül a kert…

Szólj hozzá!

13. nap Nagy-Milici csúcstámadás

2011.08.17. 22:55 p3kprojekt

A regéci várba ma reggel egy mentővel mentünk fel. No azért nem kell megijedni, a polgármester és alpolgármester urak a falu tulajdonában lévő veterán mentőautóval fuvaroztak fel minket a fantasztikus helyen lévő romhoz. Felejthetetlen kilátás, hatalmas alapterületű várrom,…

Szólj hozzá!

12. nap Monok, Golop és Zsendice Langallóval

2011.08.16. 20:12 p3kprojekt

Tállyán az Oroszlános Borvendéglő és Fogadó tartott minket fogva délig. A gyönyörűen felújított, patinás kúriában kialakított étterem a bor-gasztronómia és a slow-food hirdetője. Kiadós reggeli után kellemesen elbeszélgettünk a házigazdával, Gergely Miklóssal…