HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

7. nap Hosszú motorozás felfelé

2011.08.07. 23:09 p3kprojekt

Szolnokon, miután átsétáltunk az idén májusban átadott Tisza-gyaloghídon és elmerengtünk Szolnok kihagyott lehetőségein, elmotoroztunk a város határában lévő Repüléstechnikai múzeumba. Fantasztikus!!! Régi katonai és polgári repülőgépek, helikopterek, világháborús…

Szólj hozzá!

6. nap Szombati pöfögés

2011.08.06. 20:36 p3kprojekt

Kedves nagyérdemű, itt van első p....gős videónk, jó szórakozást: Untitled from P3K on Vimeo. Kecskemétről átp.....tünk Nagykőrösre, ahol a piacon sajtos-tejfölös lángost reggeliztünk a virágárus hölgyek legnagyobb örömére. Közben csatlakozott hozzánk a Pusztai Tölgyes…

Szólj hozzá!

5. nap Pusztarájder

2011.08.05. 20:34 p3kprojekt

Kaskantyún a Walter Rancson ma reggel egy fél napra cowboyokká változtunk. Miután megnéztük a tulajdonos kézifékes lovasbemutatóját, egy spéci UAZ-zal követtük őt vágtató lován és együtt tereltük a szürkemarhákat a kiskunsági tájon. Miután egy elhagyatott benzinkútnál…

Szólj hozzá!

4. nap Tanyavilág 3 keréken

2011.08.05. 19:25 p3kprojekt

Hajós pincefalu, miskei festővilla, Soltvadkerten borászat és cukrászda, majd Petőfivel ismerkedtünk közelebbről, majd irány Kaskantyú a magyar western világ központja. Hajós pincefalu körbemotorozása volt ma az első program, ha a szalonnás-kolbászos- hagymás tojásrántottát…

Szólj hozzá!

3. nap A Hajós-Bajai borvidék rabságában

2011.08.03. 23:52 p3kprojekt

Kedves P3K rajongók! A main napon annyit ettünk – ebédre Baján négyzetméternyi tálon haltöpörtyűt, rántott haltejet és hektoliternyi halászlét – és ittunk – este Hajós pincefaluban egy pince-katakombában palacknyi borokat –, hogy ennél több és…

Szólj hozzá!

2. nap Palkonyai puliszkától a pörbölyi pörköltig

2011.08.02. 22:27 p3kprojekt

Palkonyai puliszkás reggeli után Bóly országjárója, majd motorszerelés, utána Mohácson busóálarc-faragás. A gemenci vaddisznópörkölt pedig verhetetlen. Palkonyán - ébredés és reggeli után - irány a falu fölé magasodó szőlőhegy. Fantasztikus kilátás, glédában álló,…

Szólj hozzá!

1. nap A déli pont vonzásában

2011.08.01. 22:59 p3kprojekt

Tegnap este érkeztünk Beremendre, Magyarország legdélebbi pontjához, mostani túránk kiindulópontjára. A dolog nem ment egyszerűen, az Öreg Hölgy 30 kilométerre Budapesttől egy picit szeszélyeskedett; mint Pap Gábor szervízigazgatónkkal folytatott telefonos konzultációnk után…