HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

21. nap Nagy magyar utazók

2011.08.25. 21:47 p3kprojekt

Rákoscsabáról irány Ferihegy, a reptér! Hosszú egyeztetés után beengedték a P3K stábot az „airside-ra”, azaz a kifutók és a repülőgép állások steril területére. p3kprojekt: DSC 0163 IJFR 600 Először egy autós akciófilmben vettünk részt: az ügyeletes tiszttel egy speciális sárga terepjárón végigszáguldottunk az egyik kifutópályán és megnéztük a leszálló gépek által okozott vastag gumiréteget. Utána a reptér környezetvédelmi beruházásairól, köztük az egyes terminál tetején elhelyezett napkollektorokról beszélgettünk Hardy Mihállyal, végül felmentünk az irányítótorony teraszára és a légiirányítók szlengjéről cseréltünk eszmét, miközben a le-, és felszálló gépeket néztük és hallgattuk.   A reptérről irány Csepel-sziget, ott is a Csepel Művek területe, motorunk szülőhelye. Fóti Gyulával, a Pannonia MGTSZ p3kprojekt: DSC 0223 IJFR 600 vezetőjével sétáltunk a hatalmas, elhagyatott csarnokban, amelynek ajtaján gördültek ki anno a kész gyönyörű Pannonia motorok.  Csepelről az utunk Érdre, a Földrajzi múzeumba vezetett, ahol Dr. Kubassek János, a múzeum igazgatója p3kprojekt: DSC 0233 IJFR 600 vezetett minket végig a magyar világutazók tetteit bemutató igényes tárlaton. Az utazók között két személyes kedvenc, két oldalkocsis motoros világjáró: Sulkowsky Zoltán és Bartha Gyula nyolc év alatt, 170.000 kilométert tett meg a húszas évek végén egy oldalkocsis Harley-val. Elképesztő teljesítmény, még van mit tanulnunk kitartás és elszántság vonalon.  Érden még tettünk pár kört a minaret körül, aztán mai szállásunkra, Zsuzsi hangmérnökünkhöz motoroztunk. Vacsira házi töltött káposzta és dobostorta fagyi! A fáradság már kezd rajtunk látszani, de nem adjuk fel, ma délután pihenünk egy nagyot:  Zsuzsi csocsóbajnokágot hirdetett!

És itt van egy kis meglepetés: Szolnoki Top Gun. Jó szórakozást hozzá:

Szolnoki Top Gun from P3K on Vimeo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.