HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

T-Mobile

Magyarország Duna TV UBM TOÖSZ

Friss topikok

11. nap Tokaj aszú nélkül

2011.08.12. 10:33 p3kprojekt

Elhatároztuk, hogy Tokajban nem megyünk pincébe, nem veszünk részt borkóstoláson, hanem más arcait mutatjuk be e híres kisvárosnak. A főtéren elfogyasztott fantasztikus reggeli után csaptunk egy motoros városnézést, p3kprojekt: DSC 0403 IJFR 600 majd ellátogattunk Vass Etelka festőművésznőhöz. Impresszionista stílus, tokaji ihletettség, erős színek jellemzik az alkotót. Tőle tudjuk meg, hogy Tokaj vonzza az alkotni vágyókat, írótábor, színházi projektek, számos kiállítás. p3kprojekt: DSC 0407 IJFR 600

Innen Glück Gábor meghívására egy álom hajózáson vettünk részt a Bodrogon. 6 személyes, remek kis motoros hajójával felmentünk a Zsaróig; a holtág rendkívüli szépségéről a fotók beszéljenek helyettünk. p3kprojekt: DSC 0440 IJFR 600 Innen Csabi kapitány visszakormányozta a hajót a torkolatig, ezalatt Gyuri jót napozott a hajó orrában. p3kprojekt: DSC 0432 IJFR 600 p3kprojekt: DSC 0443 IJFR 600 Rendkívül nyugalmas, pihentető és szemet gyönyörködtető túra végén a Tiszavirág csárdában betoltunk több tányér tokaji halászlevet, ez tulajdonképpen a szegedi halászlé pontos mása. p3kprojekt: DSC 0475 IJFR 600 Gábor ebéd után egy kis ladikozásra vitt minket, itt Gyuri volt a tutajos, általvitt minket a ladikon, de ladikon a túlpartra, p3kprojekt: DSC 0488 IJFR 600 ahol egy több százéves zsidó temető bújik meg egy hangulatos szilvafa ligetben. Na, ebből a szilvából lehet csak igazán kóser szilvapálinkát készíteni! Teljes kikapcsolásra, meditációra ihlető hely, a Tokaj környéki települések zsidó lakosságának volt ez a központi temetője, és csak vízi járművel lehetett megközelíteni. p3kprojekt: DSC 0517 IJFR 600 Kora délután búcsút vettünk Tokajtól, irány Bodrogkeresztúr, a Motormúzeum. p3kprojekt: DSC 0535 IJFR 600 Sok mindent megtudtunk itt Pannoniánk élettörténetéről, például azt is, hogy lehet hosszú ó-val és röviddel is írni, és hogy majdnem Sirály lett a neve. A P21-sel állítólag egykerekezni is lehet, hát?!

Kedves olvasónk!

Úgy döntött kis csapatunk, hogy  megérdemel egy kis pihenőt és a hétvégére mindenki hazamehet pihenni, ügyet intézni. Hétfőn pedig ott folytatjuk, ahol abbahagytuk, vagyis Bodrogkeresztúrrol irány Mád és Tállya - Európa közepe! Szép hétvégét mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.