HTML

Pannonia 3 keréken

Küldetésünk első két utunk óta nem változott: felfedezni Magyarország számunkra eddig ismeretlen értékeit. Itt élünk, mégis sok mindent nem tudunk a környezetünkben élő emberekről, településekről és tájakról. 2008-ban és 2009-ben az ország határvidékét jártuk körbe, idén a legdélibb ponttól a legészakibb pontba, majd a legkeletibb pontból a legnyugatibb pontba utazunk. Kövess minket egy hónapon át és bemutatjuk neked Magyarországot úgy, ahogy még sosem láttad!

Várjuk tanácsodat, észrevételedet és
meghívásodat a pannonia3kereken@indamail.hu emailre.

Videók

Friss topikok

(9.) 30. nap - Jurij Kaszatankíj kalandjai

2009.06.07. 20:45 p3kprojekt

Szentgotthárdon először a volt magtárban kialakított színházat néztük meg. A felújított régi épület egyben a város turisztikai információs irodájának is otthont ad. Munkatársuk segítségével bemehettünk egy döbbenetes helyre: a szentgotthárdi kaszagyár lepusztulóban lévő…

Video különkiadás

2009.06.07. 13:08 p3kprojekt

Két újabb szösszenet mindennapjainkból. Az élet a Dráva folyó mentén is tele van megpróbáltatásokkal... Pista bácsi bemutatta nekünk a taot...

(8.) 29. nap - Prosztatanap

2009.06.06. 21:18 p3kprojekt

Az Őrségi Nemzeti Park lepkevadászatot hirdetett meg - a kihalófélben lévő nagy nyárfa lepke tárgyában -az oszághatáron. Mi is kaptunk egy gyűjtőlapot, ha látunk ilyen lepkét be kell jegyezni.  Őriszentpéterről irány Szalafő, egy tökmagolaj-ütő…

(7.) 28. nap - Ősrégi motoron őrségi utakon

2009.06.05. 22:53 p3kprojekt

Sajnos Fülöp Szálláson esőre ébredtünk, de kárpótolt minket a fantasztikus reggeli, amit Jónás Nóráéktól kaptunk. 10 órakor itt készítettünk interjút Nemesnép polgijával, Kósa Lászlóval, akiről kiderült, hogy pár éve a Key Westen megrendezett Hemingway hasonmás…

(6.) 27. nap - Belépő és Kitoló

2009.06.04. 21:54 p3kprojekt

A mai nap bevezetőjeként következzen egy kedves régi tettestársunk üzenete a videó-etűdünkhöz:"Fijugg! Hat esz nagyon tuti.Az amazonas es agyogyfurdozes is tetszett, a Hubertus elemekkel.. A dorgibasztas langosbol maradt meg?Meg a grand kagylon, western zenere is jo volt.Csak ity…

3 komment

(5.) 26. nap - Motorverseny Csurgó Szikvízzel

2009.06.03. 22:49 p3kprojekt

Ma először is megtaláltunk a Páva régi szikvíz-üzemét Berzencén. Végignéztük a gyártás folyamatát (2 lépés) majd megkóstoltuk a végterméket friss fröccsel. Utána szikvízcsata következett: kék sarokban Bruckner Spriccer György, piros sarokban Harsányi Slag…

(4.) 25. nap - A magyar Amazonas

2009.06.02. 19:50 p3kprojekt

A barcsi kollégium fiataljainak reggeli zsezsgésére ébredtünk, jó volt pár percre kollegistának lenni... Közértben vásárolt reggelivel energizáltuk magunkat, ami létfontosságúnak bizonyult a Dráva felfedezéséhez. A barcsi kikötőben egy vizi hotelben kezdtük el az…

(3.) 24. nap - Ormánsági baszbrigátor

2009.06.01. 21:34 p3kprojekt

Reggel lementünk a Drávapartra. Elhanyagolt de gyönyörű vidék, rengeteg természeti szépség, még több szúnyog... A Mailáthpuszta melletti horgásztónál lévő büfében Erzsivel, a büfés hölggyel elbeszélgettünk az élet dolgairól, különösen ami a környék…